Judgment VIP Pass
Be first, save big, look sharp! The VIP Season Pass serves as your pre-order for two Game Add-on Packs (6 total multiplayer maps and 2 new modes) and provides instant access to 9 exclusive skins and special VIP-only playlists which grant double XP. And you’ll get early access to upcoming multiplayer maps! Do not download either Game Add-on if you purchase the VIP Season Pass to avoid being charged twice.