Johnny Trigger: Avenger DLC
With this DLC you'll unlock: - Avenger skin - Hurricane weapon - Additional 35000 money to buy or draw weapons and skins in shops - Additional 1500 gems to buy other currencies Customize your appearance with Avenger skin and pick up a new unique weapon now!