Immortals Fenyx Rising Ultimate Hero's Pack (6,500 Credits + Items)
Become the hero you're meant to be! Contains 6500 Immortals Credits, three Fire-themed weapons, and a Potion Resources Pack. Can only be purchased once. Requires Immortal Fenyx Rising on applicable platform (download separately). Credits purchased on one platform are not redeemable on other platforms. This purchase is not eligible for refund.