Hunt: Showdown - The Reckoning Son
This DLC contains one Legendary Hunter, two Legendary Weapons, and one Legendary consumable: - The Prodigal Son (Legendary Hunter) - Soldier's Brother (Drilling) - Brave Charge (Scottfield Model 3 Swift) - Breach Blast (Dynamite Stick) The reckoning for Sarah Burton came in the shape of a man clad in an old uniform, his face hidden behind an iron mask. He was more than a Prodigal Son—he was a brother to a sister. On the day he returned, the Prodigal Daughter had slipped up and found herself staring down the barrel of a gun. Her assailant pulled back the hammer and paused; there was someone else emerging from the ashen fog. The assailant barely had time to register the doppelganger before catching two shots in the chest and being blasted apart by a third. Sarah’s savior wore a mask, but she would recognize him anywhere. Richard “Rick” Burton: her twin. He had followed his mother’s footsteps in a way that Sarah never could, and enlisted as soon as he was of age. It wasn't long after that when an official letter arrived to say he'd been lost in a brave charge, and was now buried in the Black Hills. Sarah always blamed that letter for setting off the series of events that led to their mother's death. The day she passed, Sarah engraved 'Richard' on a bullet. Rick knew he didn’t deserve to be greeted with open arms, but he had amends to make. In the years since he’d left, he lived as a dead man. He had no papers and did dirty work, the type of work that needed an iron mask. The skills he picked up along the way would make him a deadly ally in the Hunt. The Prodigal Son knew there was a bullet out there with his name on it—he figured it best to keep it close.