Horror Gallery
You have been hired to solve the mystery of a missing caretaker and a scary female ghost that has been seen in the Waterfront gallery. On arrival you start searching for the ghost but slowly but surely are being pulled into her own world. Before you know it you find yourself in a crazy world that represent the thoughts of the dead woman. However, you are determined to find her, figure out why she can’t leave the world of the living and finally bring her peace. Will you be able to succeed?