Holdfast: Nations At War - Regiments of the Line
Take up arms and march with the Regiments of the Line for Emperor or King! Enlist and unlock unique uniforms to use in your escapades. Content present in Holdfast DLCs is purely cosmetic. It doesn’t and never will impact gameplay. Your kind generosity will be put to good use and bring this genre of roleplay warfare games that all of us are fond of into the limelight. The Regiments of the Line DLC unlocks 6 unique uniforms for the Line Infantry class. DLC Unique Unlocks ● Unlock the British Empire's Loyal Lusitanian Legion uniform. ● Unlock the French Empire's 6th ‘Herzog Wilhelm’ Bavarian Fusiliers uniform. ● Unlock the Kingdom of Prussia's 11th Reserve Regiment uniform. ● Unlock the Russian Empire's Pavlovsk Fusiliers uniform. ● Unlock the Kingdom of Italy's Legione Reale Dalmata uniform. ● Unlock the Austrian Empire's Ungarische Insurrection uniform. ● Unlock the The Enlisted portrait for your playercard. ● Unlock the Serviceman title for your playercard.