HITMAN 3 - Chongqing
Under the flickering neon lights of busy cafes and amidst a flurry of small shops and food stands crammed into tight streets, Chongqing offers travellers a respite from the demands of everyday life. This megacity is a transportation hub with plenty of secrets off the beaten path.