Hisako
Cut down centuries ago while defending her village from renegade soldiers, Hisako’s eternal sleep is disturbed by Ultratech’s machinations. With her father’s shattered Naginata in hand, Hisako tirelessly hunts the perpetrators, dragging them all into the spirit world for judgment. Hisako character is included in Season 2 Combo Breaker and Season 2 Ultra Edition.