HeadHunters
HeadHunters is a chaotic couch/online party game where you don’t pick a character… you are the head. Attach to different bodies to gain new weapons and abilities, and adapt on the fly. Improvise. Adapt. Overcome. Up to 4 players. Fully cross-platform. Don’t lose your head.