Hairstyle Set 6
This set contains the following downloadable content: ■"Five Hells" set of 5 additional hairstyles ・Additional Hairstyle - Savior ・Additional Hairstyle - Nemesis ・Additional Hairstyle - Abyss ・Additional Hairstyle - Heaven ・Additional Hairstyle - Knight *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.