Hairstyle Set 2
This set contains the following downloadable content: ■"Bullet Works" set of 7 additional hairstyles ・Additional Hairstyle - Crimson Lord ・Additional Hairstyle - Diablo ・Additional Hairstyle - Painkiller ・Additional Hairstyle - Drake ・Additional Hairstyle - Falcon ・Additional Hairstyle - Johnny G ・Additional Hairstyle - Artist *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.