Guts 'n Grunts Sr.
March 30, 2052, the Technate remains intact. After 17 years of speedily fighting Slaughterhouse AI, Gunnar Harsvin has one last run in him. Can he send one final message to the evil technocrats? Or will time stop him in his tracks? A twin game to Guts 'n Grunts Jr, "Sr." offers new challenges and enemies. Roll, shoot, survive!