Guitar Man Pack
Guitar Man Pack 7 Legendary Items, 1 Stamp, 1 Emote, 500 Metanium, and 30 Beam Shards! This is the Guitar Man Pack available at an affordable price! A once in a lifetime opportunity, don't miss out! Guitar Man Pack includes: ● Legendary Outfit Set: 7 Guitar Man items (head, top, bottom, shoes, gloves, back gear, hoverboard) ● Stamp: exclusive Guitar Man stamp ● Emote: Guitar Man's exclusive emote ● 500 Metanium ● 30 Beam Shards *Notes This DLC product is not eligible for duplicate refunds even if you already own the components, so please check before purchasing."