Gravhounds
1–4 PLAYER CO-OP Intense alone, chaotic with a crew. Combine each Gravhound's strengths and improvise to beat back the swarm. Go lone wolf to expand the operation or stick with the pack and stand your ground. BEND GRAVITY TO YOUR WILL Fetch! Fling objects across the battlefield to your teammates. Turn gravity against the swarm and send them flying, one by one. Disclaimer: Transporting volatile materials with the Grav Beam may result in unforeseen loss of Gravhounds. BUILD TO SURVIVE Deploy turrets, generators, and fabricators to expand the operation and defend it from the swarm. Extend pipelines across hostile terrain to power your base, move resources, and keep your escape route alive. YOU ARE THE PERFECT WORKER Choose from a crew of bio-engineered canine workers built for dangerous planetary operations. Loyal. Obedient. Expendable. NO TWO SHIFTS PLAY THE SAME Unlock powerful new abilities and upgrades mid-shift. Stack bonuses and reshape your loadout to suit the situation. The swarm grows deadlier by the second - but so do you. MOVE FAST, DIE LAST Boost in any direction and reposition under fire. Race to your teammates' aid or make a last dash for materials. Warning: Unauthorized recreational use of pipeline boost is strictly prohibited. EVERY CHOICE MATTERS Seek out treacherous planets for the best materials - the higher the risk, the greater the rewards. Unlock new Gravhounds, weapons, and upgrade paths. Stay longer, push harder, and the swarm escalates. Every shift becomes a bet on how much your pack can handle.