Gothic II Complete Classic
Gothic II Complete Classic brings together the excitement of Gothic II and the expansion Night of the Raven. You have torn down the magical barrier and freed the prisoners of the Valley of Mines. Now the former convicts roam the forests and mountains, causing trouble around the city of Khorinis. The town militia is stretched thin, and outside the city walls, travelers are largely defenseless against bandit attacks.