Gokenin Bundle
Pack contains the following items: - Firearm Appearance M4A1 Assault Rifle-Gokenin - Firearm Appearance SCAR-H Battle Rifle-Gokenin - Firearm Appearance M249 Light Machine Gun-Gokenin - Avatar-Gokenin - Calling Card-Gokenin - Spray Paint-Gokenin Note: - After claiming, players should go to "Collection" - "Items" in the game to check; - Each player can claim only once; - If the player already has duplicates of the included firearm appearances, the appearance will be dismantled into Tekniq Alloy.