Ghosts Adrift
Ghosts Adrift: Suburbia is so desirable, isn't it? Mortals all going about their business, totally unsuspecting of haunters lurking in the shadows. The house on Neibolt Street is about to go from desirable to downright horrific. Includes a new level, Neibolt Street - now open for terror. This DLC also includes new game-mode - Random Play. A Ghost Master thrives in chaos! Random Ghost lineups, locations, and mortals. See you there!