Ghostly Defence
Ghostly Defence Welcome to Ocean Avenue, a new level for Ghost Master Resurrection. The mortals living in this modest suburban abode are an easy-going family with little to worry about, or so they think! A new mode comes to Ghost Master Resurrection - Defence. Those dastardly Ghostbreakers have mounted an all-out assault. Avoid their traps, adapt, and get rid of the Ghostbreakers!