Gas Station Simulator - Junkyard DLC
There is a new business starting up right at your fingertips. Sean, a daydreamer with muscle cars know-how but little to zero financial knowledge, is on the lookout for someone who will help him turn his falling business into a true paradise for every car lover out there. Roll up your sleeves and use this advantage to expand your thriving business with a fresh set of services. As you progress through the DLC you’ll slowly learn more about Sean and his business itself. He might seem a little bit odd and wild at the beginning, but is he really just like that? It’s your job to get to know him better and if you do so, you’re gonna see the fruits of your hard work in the blink of an eye. Keep parts that can be reused at the garage or sell them at higher prices than their metal value. Monitor and analyze the market – sometimes you might stumble upon a perfect deal, so seize the opportunity, complete the trade and watch your empire grow. Rebuild cars for special customers who want certain cars that you'll be able to assemble from parts you salvage. Sometimes you get cars that aren't in bad shape, they just need some parts. If you manage to scavenge those parts from other cars and keep them, you can actually make additional money by fixing up those cars and sell them to customers who are looking for one. Establish a network of drivers and send them out across all states to hunt down some valuable and interesting vehicles. After that, you wanna keep them fresh & clean, so ask Sean for aid and knowledge – you’re just a rookie car dealer after all. Paint, clean, and carefully plan the whole customization process – some vehicles require certain parts and patterns, so pay attention to your clients’ demands. Earn contract points and grow your fame in order to climb your way up until you reach the top spot of car dealing underworld. Keep making progress and unlock new contracts, missions, structures, paint techniques, decals, and decorations to enrich your junkyard with some flashy, neon-like stuff. Pimp your ride and set up your own collection of muscle cars or trade them off at multiple auctions available. Master the art of car dealing and build the renown that will grow beyond your imagination.