Funtime! Pack
Go super ballistic with the FunTime! Pack which gives you a new weapon, vehicle, and outfit. Terrorize your enemies by sucking them up and shooting them out with the Genki Man-A-Pult! Pull the trigger on the Mollusk Launcher and unleash the power of an exploding, mind-controlling octopus! And make sure you put on your FunTime! Outfit, because who doesn't want to look like Professor Genki!