Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 1 - Monkey Assassin and Sam
Introducing Fantastik Plastik! Add to your Funko Fusion collection with these original Funko characters. Straight from Funko’s wild imagination, these original misfits are ready to crash your collection with style, attitude, and just a little chaos: Monkey Assassin – stealth meets slapstick in one banana-fuelled hitman. Sam – the mischievous piggy prankster with a nose for fun.