Forza Horizon 5: European Automotive Car Pack
Rev up your engines as three nations from across the Atlantic proudly present four of their premier automotive marvels in the European Automotive Car Pack. This collection showcases the 1987 Mercedes-Benz AMG Hammer Wagon, 2021 Bentley Continental GT Convertible, 2020 Automobili Pininfarina Battista and the 2019 Jaguar XE SV Project 8. Get ready for an exhilarating ride!