Forge Island
Referred to as the ‘Great Anvils’ by UNSC personnel deployed to the southwestern peninsula of Requiem’s smallest continent, these massive sentinels tower high above the shield world’s warm tropical ocean. The geologic data acquired from these islands has offered incredible fodder for Infinity Science’s Forge group, providing diverse and modifiable terrain for the War Games combat simulations.