Forerunner Hybrid Kit
Leveraging classified Forerunner technology acquired from Requiem, this kit was developed for highly experienced S-IV personnel by the Office of Naval Intelligence. Includes FOTUS armor, ‘Imprint’ LightRifle weapon skin, and ‘Unicorn’ emblem.