FOR HONOR – Ultimate Edition
The Ultimate Edition includes 12 additional heroes with unique playstyles: Centurion – a Knight fighting with his gladius. Gladiator – a Knight fighting with his trident and buckler. Highlander – a Viking fighting with his claymore. Shaman – a Viking fighting with her hatchet and dagger. Shinobi – a Samurai fighting with his kusarigama. Aramusha – a Samurai fighting with his dual katana. Jiang Jun – a Wu Lin fighting with his guandao. Shaolin – a Wu Lin fighting with his staff. Zhanhu – a Wu Lin fighting with his changdao. Black Prior – a Knight fighting with his arming sword and kite shield. Jormungandr – a Viking fighting with his war hammer. Hitokiri – a Samurai fighting with his masakari axe. Fight alone or with friends in For Honor, a third-person hero-based melee fighting game. Enter the chaos of war as a Knight, a Viking, a Samurai, a Wu Lin, or an Outlander. Fight in brutal PvP and team-oriented modes, or play the thrilling story campaign.