FOR HONOR : MARCHING FIRE EDITION
Get instant access to a fourth faction of warriors, the Wu Lin, featuring four new heroes from the Far East. - Conquer Ashfeld as the Tiandi. - Wield the mighty guandao as the Jiang Jun. - Master the hook swords of the Nuxia. - Outplay rivals as the nimble Shaolin.