FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE DEMO
This is a demo of FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE. In this demo, players can enjoy the entire first chapter - the mako reactor bombing mission. It is possible to carry over save data from this demo to the main game. In addition, if save data has been created for the demo, the bonus items “Revival Earrings” and “Survival Set” can be claimed in the full game. *It is not possible to carry over save data from the demo if save data has already been created for the full game, but the Revival Earrings and Survival Set can still be obtained in the main game via other means. *The Revival Earrings and Survival Set can be claimed by selecting the “Gift Box” option accessible via the main menu in the full game. *It is not possible to unlock achievements in the demo itself, but the achievement “Onetime Gig” will be unlocked in the main game if save data where the whole of the demo content has been completed is carried over.