Femme Fatale Vacation
Alternate costume pack for Ultra Street Fighter IV. Contains new vacation themed outfits for Chun-Li, C.Viper, Sakura, Rose, and Cammy. Wear these new threads and take out your opponents in style! *This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.