"Fantasy Academy" Costume Set for Yumia and Flammi
Academy-themed costumes for Yumia and Flammi. Adds a unique academy-themed costume for both Yumia and Flammi (two total). List of Contents: - "High-Class Dream Style" Costume for Yumia - "Boba Tea" Costume for Flammi Note: - Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room. - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.