Fallout 4: Wasteland Workshop (PC)
With the Wasteland Workshop add-on for Fallout 4, design and set cages to capture live creatures – be they scrappy Raiders or vicious Deathclaws! Tame your Wasteland wildlife, face them off in battle or even set 'em loose onto your settlement; it's up to you! Fallout 4: Wasteland Workshop also includes a suite of new design options for your settlements such cathode tube lighting, letter kits, taxidermy and more! (Fallout 4 base game required.)