Fallout 4: Vault-Tec Workshop (PC)
Build a brighter future underground with the all-new Vault-Tec Workshop! Create a massive Vault and attract new Dwellers using pre-War industrial kits (complete with retro-nostalgic furniture, lighting and art) with this add-on for Fallout 4! Of course, Vault-Tec actively encourages its Overseers to regularly experiment on their Dwellers to learn what makes them tick. With the Vault-Tec Workshop, you'll have all the tools to make and operate the perfect Vault. (Fallout 4 base game required.)