Fallout 4: Far Harbor (PC)
A new case from Valentine’s Detective Agency leads you on a search for a young woman and a secret colony of synths. Travel off the coast of Maine to the mysterious island of Far Harbor, where higher levels of radiation have created a more feral world. Navigate through the growing conflict between the synths, the Children of Atom and the local townspeople. Will you bring peace to Far Harbor and if so, at what cost? The Far Harbor add-on features a massive new landmass to explore, filled with new faction quests, settlements, lethal creatures and high-grade gear to scavenge. (Fallout 4 base game required.)