Faeria : Orbs Pack
This DLC immediately unlocks all of the Orbs cosmetic items that are also able to be unlocked through in-game progression. This package includes all 30+ Orbs currently in-game and will include additional orbs as they are released. Please note - this does NOT unlock special cosmetic content earned through Tournaments, Season Play, or offered through other DLC packs.