Faeria : Avatars Pack
This DLC immediately unlocks all of the Avatars cosmetic items that are also able to be unlocked through in-game progression. This package includes 50+ Avatars currently in-game and will include additional avatars as they are released. Please note - this does NOT unlock special cosmetic content earned through Tournaments, Season Play, or offered through other DLC packs.