Everyday Essentials DLC
Bring everyday comfort to your aisles with the Everyday Essentials DLC! From gentle baby care must-haves like lotion, shampoo, diapers, and pacifiers to pantry favourites like canned vegetables and fruits, plus handy kitchen staples like foil, sponges, and cutting tools, this pack lets you stock your store with the simple things that make life feel just a little easier. And of course, many more home essentials await on your shelves.