Episode Pack
It was not the end. The cries that echo across the planet have yet to cease. But why? Why does the world still suffer? Asura and Yasha take on the one who has been manipulating even the demigods themselves in "Part IV: Nirvana," the epic four episode conclusion to Asura's Wrath!