Epic World Demo
Epic World is a Platformer action game with tricky elements, hidden treasures and dangerous enemies. You become an adventurer exploring a continuously evolving levels to recapture the stolen gold from the orcs king. Features : 1. 7 different stages to play. 2. Players will be excited to play 6 levels in each stage. There are 42 different levels in total. (1 Stage available in Demo Version) 3. Players can choose from 3 different characters with different weapons. (1 Character available in Demo Version) 4. 13 types of enemies with different abilities. 5. Plenty of shiny gold coins. 6. Hidden Treasure chests. 7. 16+ unique tricky elements. Get ready for adventurous journey ahead….