Enlisted - AS-44 Squad
This pack includes: - A premium squad, consisting of four assulters and one engineer, armed with a AS-44 assault rifle (Rank 5, USSR) - 300 Gold When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 389th Infantry Division of the 1277th Infantry Regiment from the Soviet Armed forces in the Berlin campaign. The squad consists of 4 soldiers of the “Assaulter” class and 1 soldier of the "Engineer" class, equipped with AS-44 - a prototype avtomat for an intermediate cartridge designed under the direction of Simonov S.G. It was assumed that such a weapon would be capable of performing the functions of both a submachine gun and a light machine gun. Note! The unique weapon from the pack is available only for a designated squad.