Elemental War Clash
Elemental War Clash combines classic tower defense with roguelite and RPG mechanics as well as different elements to combine and create more powerful towers. As a best of Elemental War 1 and Elemental War 2 it provides the most content, best features and stunning visuals while you defeat your portal, beat other players in PvP or build new maps in the level editor. The foundation of Elemental War are the different elements. With element crystals you get every five waves you can summon powerful bosses, the so-called elementals. By defeating the elementals you unlock their element to improve your towers and get access to new abilities and upgrades by combining up to three elements. The heart of the Elemental War series are the quests and items. By solving quests you unlock new items for your item pool that then will drop throughout your runs. Items can be passive bonusses, active abilities or tower equipment to customize your towers. Elemental War Clash features the cross-platform PvP multiplayer mode "Clash" in which two players will fight each other. You both will have to defend your portal as well as send monsters to your opponent at the same time. Who will be able to survive longest?