DreadOut 2
DreadOut 2 is a third-person horror adventure that draws inspiration from Indonesian folklore and urban legend. Play as Linda Meillinda, a high school student with a supernatural power – the ability to sense and see ghosts. With the aid of her trusty smartphone, Linda must hunt the nightmarish spirits and dark forces that threaten not only her hometown, but all of mankind. This spine-chilling sequel expands on the cult hit original with all-new melee combat and a greater emphasis on exploration, making DreadOut 2 another compelling and terrifying addition to the horror genre.