Double Kick Heroes
Double Kick Heroes mixes a shoot'em up with a rhythm game! Story mode You must survive on the highway to hell by killing monsters with your gundillac! Struggle through the 30 levels of total madness and escape from this nightmare! Only the power of Metal can save your band! Arcade mode Jump right into the action and play your favorite tracks from the game. Features - Double Kick zombies in the face with insane Metal music! - 30 tremendously awesome quality Metal songs by a legendary video game AND Metal composer. - Unlock new gear and pimp your Gundillac. - Rodriguez infused background story about being weird guys and gals who live for Sex, Drugs and Heavy Metal. - Explosions, rebels, militias, undeads, road-rage, madness, apocalypse. Ready to hit the fury road? - The only awesome rock and metal rhythm game, what more!?