DOOM Eternal (Campaign)
Hell’s armies have invaded Earth. Become the Slayer in an epic single-player campaign to conquer demons across dimensions and stop the final destruction of humanity. The only thing they fear... is you. Experience the ultimate combination of speed and power in DOOM Eternal - the next leap in push-forward, first-person combat. SLAYER THREAT LEVEL AT MAXIMUM Armed with a shoulder-mounted flamethrower, retractable wrist-mounted blade, upgraded guns and mods, and abilities, you're faster, stronger, and more versatile than ever. UNHOLY TRINITY Take what you need from your enemies: Glory kill for extra health, incinerate for armor, and chainsaw demons to stock up on ammo to become the ultimate demon-slayer.