Dome Keeper Deluxe Edition
Defend against waves of alien monsters in this unique roguelike action mining game. Use the time between attacks to dig beneath the surface in search of valuable resources and relics – deliver them back to your dome to unlock powerful upgrades and useful new gadgets. But it won’t be long until the relentless monsters return - do you risk delving deeper into the mine? Or return to base and prepare for imminent attack? The choice is yours, but make it quickly! Included in Dome Keeper Deluxe Edition: Dome Keeper - Defend against waves of alien monsters in this unique roguelike action mining game. Dome Keeper: Engineer Pack - includes two cosmetic items for the Engineer Keeper: a Hardened Suit and Vigilant Owl pet. Dome Keeper: Assessor Gear Pack - includes two cosmetic items for the Assessor Keeper: an Arcane Cloak and Baby Sea Dragon pet. Dome Keeper: The Lost Keepers - discover two new playstyles with The Infiltrator, a nimble keeper moving switfly with a rope; and The Beastmaster, an arcane keeper traversing the mines with agile tentacles.