DOA5LR Costume Catalog LR50
This free download is required in order to use the following content for DEAD OR ALIVE 5 Last Round. Content included: "Halloween Costumes 2017" Characters: Kasumi, Ayane, Nyotengu, Momiji, Rachel, Tina, La Mariposa, Mila, Pai, Hayate, Ryu Hayabusa, Raidou, Bass, Akira, Gen Fu, Eliot, Brad Wong *The costumes cannot be used with this download alone. *You must have the latest update installed in order to use this content.