DLC 5 (Kaos Engines)
Take a drive on the wild side with DLC 5: Kaos Engines. This vehicular focused DLC features a brand new vehicle, the Kaos Buggy, and tons of vehicle customization options for all your existing vehicles, too. Plus, try out new and unpredictable Kaos Tech weaponry: great power, but also great risk! Of course, DLC 5 also includes new missions, new research, and an all-new marketplace to buy gear and technology. Pedal to the metal, Phoenix Operatives! DLC 5 features: New Vehicle: Test drive the Kaos Buggy, a makeshift vehicle that sports two different weapons alongside its innate ability to hit the gas when things get too hairy! New Missions: Engage in four new missions from the Kaos Syndicate or use their access to scavenged goods to purchase unique weapons and vehicular technology to use in the main campaign. New Vehicle Customizations: Upgrade any vehicle with new engines, hull modules, or weaponry, mix and match their components and paint them how you want them to appear. New Weapons: Wield five new Kaos Tech guns which offer more power for your soldiers, but may devastatingly malfunction at a critical time!