Devil May Cry 4 Special Edition
Please note that although the download size is displayed as 20.24 GB, the actual download size is 19.59 GB. We apologize for any confusion caused. The smash-hit stylish action game DMC4 is back and better than ever, boasting new playable characters and game modes! -- Vergil is back and better than ever! Trish is easy to handle, but turns up the heat with her combos! And Lady is playable for the first time in the series! -- Take on hordes of enemies in Legendary Dark Knight Mode! -- Enjoy stunning 1080p visuals at 60FPS! -- Other improvements, including auto-save, to enhance your playing experience!