Demonic Weapons Pack
IHIR (sword) – in the demonic Adalúk language its name means 'the one who'. It suggests this mighty weapon’s versatility which is equally powerful for both attacking and blocking. MARGYR (daggers) – the name translates to 'friends', as they reward those who, forgoing a shield, trust the striking power of blades alone to see them safely through a fight. THEHK (hammer) – named 'thief' in the Adalúk tongue, this hammer leeches magical energy with each strike, feeding its wielder’s spells and gauntlet attacks.