Demon Hunter Collection
"Enjoy complete Saga of Demon Hunter. Become a part of secret organization and save the world. Join Dawn Harlock, her niece Lila and Hector Cole in mysterious investigations, that might (or might not) involve some paranormal activities or phenomena."