Deep Rock Galactic - Roughneck Pack
If you really want to rough it up, the Roughneck Pack has you covered. Spice up your look with four new sets of unique armor (one per class), new helmets, and new Paintjobs. This pack is squarely aimed at those that can’t be bothered dressing up as a space marine, and just want to get stuck into the hard work at hand! Finally, show off those figurative guns - as well as that choice selection of tattoos you’ve kept under wraps for so long! - 4 unique suits of Armor, one for each Class - A Roughneck Armor Paintjob for all your other armors - A unique helmet in two variants - A new Roughneck Weapon Paintjob matching the heavy-duty armors - New matching Paintjob for Bosco - New Paintjob for your Pickaxe Important note: The contents of this Pack are cosmetic only!