Deceit 2: Vampire Pack
Lure your prey and strike as the blood-lusting Vespal Terror. The Vampire Pack also gives you an exclusive curse, The Soulbound, and an exclusive item - Earmuffs. Terror: The Vespal Driven by what some call “bad blood” the Vespal - an outcast of an ancient aristocratic family - has journeyed from Eastern Europe to claim the estates of British nobility. Surprise your prey with its three new unique abilities giving a new assassin playstyle of Terror. Unlock this exclusive Vampire Terror transformation. Bite Latch onto your victim and suck the life out of them; draining their Sanity. Bat Call forth a bat to target a chosen Subject, once the bat locates and bites them they will be revealed to the Vampire and lose some Sanity. Blink With unmatched traversal you can teleport forward in the blink of an eye, even through walls. Respawn When damaged by light, you respawn rather than being dazed in place, allowing recovery and continued action. Curse: The Soulbound As the Soulbound, you choose a partner in crime to join you on the Cursed team. Bound as one, you live and die together, each retaining your original roles. This unique bond ensures every game is dynamic, forging new alliances as you both navigate challenges against the Innocents and Infected. Item: Earmuffs A suppression item that causes communication to be hindered. Use the Earmuffs to prevent subjects from hearing for a short period. Or deceive others by placing it on yourself and blaming someone else… New Map: The Manor* Follow in the footsteps of desperate villagers, determined to rid the grand aristocratic manor of its newest master - the Vespal! Traverse shadowy corridors, reveal hidden passages, and attend confession as you strive to conquer the sinister Ritual of Deceit. Prepare for a journey filled with mystery and danger, where every step brings you closer to unravelling the dark secrets of Blackthorne Manor. *This map is free for all players.